انتخاب کرم پودر

انتخاب کرم پودر به نوع پوست و ظاهری که می‌خواهید برسید بستگی دارد. اگر پوست خشکی دارید و می‌خواهید ظاهری کاملاً پوشاننده داشته باشید، ممکن است پوشش شبنم‌دار زیرسازی کرم را ترجیح دهید.
برای داشتن بهترین ظاهر آرایش، قبل از فونداسیون از پرایمر آبرسان استفاده کنید.

اگر پوست چرب دارید، ممکن است رنگ مات یک کرم پودر را دوست داشته باشید. همچنین می‌توانید از پرایمر مات کننده برای کنترل درخشندگی و ماندگاری بیشتر آرایش خود استفاده کنید. می‌توانید از کرم پودر مایع صرفنظر کنید و برای یک آرایش کم‌نظیر روزانه، فونداسیون پودری را امتحان کنید.
نکته حرفه‌ای، فونداسیون پودری برای ظاهری سریع بهتر از کرم است زیرا استفاده از آن آسان‌تر است.

اگر لکه‌ها یا عیوبی برای پنهان کردن دارید، می‌توانید از کرم پودر فقط در قسمت‌هایی که نیاز به پوشش بیشتری دارند استفاده کنید و سپس یک کرم پودری سبک روی تمام صورت بزنید.

فونداسیون کرم به پودر نوعی کرم پودر است که به صورت کرم شروع می‌شود و سپس خشک می‌شود و به حالت پودری می‌رسد. این بهترین برای انواع پوست‌های معمولی تا چرب است زیرا می‌تواند به کنترل درخشندگی کمک کند و به روکش مات می‌رسد.

این فونداسیون‌های کرم تا پودری را می‌توان با انگشتان یا برس بسته به میزان پوششی که می‌خواهید استفاده کنید. محصول را در نقاط کوچک روی صورت خود بمالید و آن را مخلوط کنید تا به سطح پوشش مطلوب خود برسید. همچنین می‌توانید فونداسیون را با لایه‌ای سبک از پودر نیمه شفاف برای ماندگاری بیشتر در طول روز ست کنید.
اگر برای اولین بار است که از کرم پودر استفاده می‌کنید، که مقدار کمی از آن استفاده کنید و در صورت نیاز پوشش را ایجاد کنید. استفاده بیش از حد می‌تواند صورت شما را خوش حالت جلوه دهد.

بی بی کرم

کرم پودر یا بی بی کرم؟

یکی دیگر از انتخاب‌های رایجی که ممکن است مجبور به انجام آن شوید، بین کرم پودر و کرم بی‌بی است. هر دو محصول پوشش سبک تا متوسط ​​را ارائه می‌دهند، اما در فرمول آن‌ها متفاوت است.
فونداسیون پودری یک فرمول خشک است که یک روکش مات ایجاد می‌کند در حالی که کرم BB یک فرمول مایع سبک وزن با فواید اضافی مراقبت از پوست است.
انتخاب بین این دو در مراکز خرید لوازم آرایشی اصفهان به نوع پوست شما و آنچه در یک محصول آرایشی به دنبال آن هستید بستگی دارد.

اگر می‌خواهید چیزی سریع و آسان با پوششی سبک اعمال شود، فونداسیون پودری ممکن است انتخاب بهتری باشد. اگر محصولی می‌خواهید که پوشش بیشتری داشته باشد و همچنین دارای مزایای مراقبت از پوست باشد، کرم BB ممکن است گزینه بهتری باشد.

فونداسیون پودری برای پوست‌های چرب مناسب است در حالی که کرم BB با ترکیبات آبرسان می‌تواند رطوبت پوست‌های خشک را تامین کند.
بیشتر کرم‌های بی‌بی حاوی ضد آفتاب هستند، اما همیشه از ضد آفتاب جداگانه استفاده کنید، زیرا کرم‌های بی‌بی معمولا به تنهایی محافظت کافی در برابر آفتاب ندارند. ابتدا کرم ضد آفتاب را قبل از پرایمر یا کرم پودر بزنید و سپس بقیه آرایش خود را انجام دهید.

مقایسه کرم پودر و کرم مایع

بله، می‌توانید از آرایش کرم و پودر با هم استفاده کنید، اما مهم است که آن را به ترتیب درست انجام دهید.
همیشه باید ابتدا از محصولات کرم و سپس محصولات پودری خود استفاده کنید.
قبل از استفاده از هر پودری روی آن، اجازه دهید همه محصولات کرم خود را ببندند. این کمک می‌کند تا پودر به نرمی و یکنواختی اعمال شود و همچنین از جدا شدن آرایش جلوگیری می‌کند.
به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از کرم پودر و برنز کننده پودری استفاده کنید، کرم پودر را روی تمام صورت بمالید و منتظر بمانید تا سفت شود. سپس پودر برنز کننده را با استفاده از یک برس پودری بزرگ به آرامی روی فونداسیون بمالید.

همچنین می‌توانید فونداسیون کرم را با یک لایه نازک از پودر شل یا پودر سفت کننده ست کنید تا به برنزه شدن روی آن کمک کنید.
این قانون استثناهایی نیز دارد، برای مثال ممکن است بخواهید از رژگونه کرمی روی کرم پودر خود استفاده کنید یا از هایلایتر کرم استفاده کنید.
این را می‌توان بعد از محصولات پودر استفاده کرد زیرا آن‌ها فقط در مناطق کوچکی از صورت اعمال می‌شوند.

هنگام استفاده از یک محصول کرم روی محصول پودری، همیشه از مقدار بسیار کمی استفاده کنید و به آرامی آن را بمالید تا یکدست شود.
از مالیدن محصولات کرم روی آن برای جلوگیری از حرکت فونداسیون پودری خودداری کنید. اگر می‌خواهید از کانتور کرم با فونداسیون پودری استفاده کنید، همین قانون صدق می‌کند. کانتور را به آرامی مخلوط کنید تا لکه دار به نظر نرسد.
به طور کلی، بهتر است به یک نوع از محصولات آرایشی (پودر یا کرم) پایبند باشید تا مطمئن شوید که آرایش شما در طول روز ثابت می‌ماند. با این حال، اگر می‌خواهید با فرمول‌ها و بافت‌های مختلف آزمایش کنید، حتما این کار را با دقت و در مقادیر کم انجام دهید.

اینها همه نکات ما برای انتخاب بین محصولات پودری و کرم پودری بود. کدام محصول را ترجیح می‌دهید و چرا؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.