فواید میسلار واتر

میسلار واتر یک محصول مراقبتی مخصوص انواع پوست است که کاربردها و فواید میسلار واتر در بین افراد کارکرده و با تجربه در زمینه پاکسازی پوست بسیار جلب توجه کرده است.

این محصول با ترکیب آب‌های کاملاً تمیز، مرطوب کننده‌هایی مانند گلیسیرین و مواد فعال سطحی ملایم که محصولاتی برای پاکسازی پوست هستند استفاده می‌شود.

مولکول‌های این مواد فعال سطحی به هم پیوند خورده و میسل‌ها را تشکیل می‌دهند و باعث ایجاد یک ساختار دایره‌ای شکل می‌شوند که وظیفه رفتن به عمق پوست را دارند و باعث از بین رفتن کثیفی و چربی‌های اضافی پوست می‌شوند. و همچنین به پاکسازی منافذ پوست کمک می‌کنند.
همچنین برای جلوگیری از پیری زودرس، التهاب و تحریکات پوستی در زمان استفاده از این محصول پوست شما نرم و لطیف خواهد شد و همه اینها در کنار ترکیباتی که گفته شد به دلیل‌ عدم وجود الکل است.

کاربردها و فواید میسلار واتر

مهم‌ترین کاربردها و فواید میسلار واتر عبارت است از:

  1. باعث آبرسانی به پوست می‌شود
  2. آلودگی و روغن را از بین می‌برد
  3. برای انواع پوست مناسب است
  4. پوست را شفاف نگه می‌دارد
  5. به راحتی قابل حمل است

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

میسلارواتر

1. باعث آبرسانی به پوست می‌شود

اکثر میسل‌هایی که در بازار خرید لوازم آرایشی اصفهان موجود هستند باعث حفظ رطوبت پوست می‌شوند به دلیل وجود گلیسیرین است که به پوست این امکان را می‌دهد.

در یک تحقیقی استفاده از گلیسیرین روی پوستی که تحریک شده بود باعث شد رطوبت پوست برگردد و محافظت طبیعی پوست بازگردد. بررسی دیگری گزارش داد که گلیسیرین ممکن است به تسریع بهبود زخم، محافظت در برابر تحریک و بهبود هیدراتاسیون در صورت استفاده موضعی کمک کند.

همچنین شما اگر دچار خشکی پوست هستید با استفاده از میسلارواتر می‌توانید خشکی پوست خود را با کمترین تحریک و همچنین افزایش رطوبت درمان کنید.

2. آلودگی و روغن را از بین می‌برد

یکی از فواید میسلار واتر از بین بردن آلودگی‌ها و روغن می‌باشد. میسلار واتر معمولا به عنوان یک پاک کننده صورت برای کمک به پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست استفاده می‌شود. این به دلیل وجود میسل‌ها است که ترکیبات خاص آن باعث پاکسازی پوست از چربی و همچنین شفافیت پوست را نشان می‌دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با مصرف میسلارواتر و همچنین وجود گلیسیرین می‌توانید راه را برای تأثیر بیشتر بقیه مواد پاک کننده صورت و ترکیبات میسلارواتر باز می‌کنید و تأثیر آن‌ها دوچندان می‌شود.

3. برای انواع پوست مناسب است

میسلار واتر فوق‌العاده همه کاره است و برای هر نوع پوستی مناسب است، صرف نظر از اینکه پوست خشک، چرب یا معمولی دارید.
به ویژه برای افرادی که پوست حساسی دارند یا شرایطی مانند روزاسه (التهاب مزمن پوستی) دارند مفید است، زیرا فاقد موادی است که می‌تواند برای پوست تحریک‌کننده باشد، مانند صابون‌ها و الکل‌ها.
گلیسیرین، یکی از ترکیبات اصلی موجود در آب میسلار، همچنین نشان داده است که التهاب و تحریک پوست را کاهش می‌دهد.
به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که استفاده از گلیسیرین به صورت موضعی باعث کاهش سوزش پوست و کاهش چندین نشانگر التهاب در موش می‌شود.

میسلارواتر1

4. پوست را شفاف نگه می‌دارد

با مصرف میسلارواتر می‌توانید پوست خود را که دارای منافذ بسته و به دنبال آن دچار آکنه و تیرگی پوست شده‌اید باعث شفافیت پوست می‌شود.
در چندین مطالعه‌ای که انجام شد نشان دادند که مصرف یک شوینده ملایم صورت باعث بهتر شدن جوش‌ها و کمتر شدن جوش‌های سرسیاه می‌شود.

علاوه بر این، میسلار واتر را می‌توان تنها با استفاده از یک پد پنبه‌ای استفاده کرد، که نیاز به برس‌ها و پارچه‌های شستشوی صورت را که می‌توانند میکروب‌ها و باکتری‌ها را پخش کنند، از بین می‌برد.

5. به راحتی قابل حمل است

با تمام امتیازهایی که در زمینه پاکسازی پوست این محصول دارد این یک ویژگی منحصربفرد است که قابل حمل و در کمترین جای ممکن می‌توانید در کیف خود داشته باشید.

از آنجایی که به عنوان پاک کننده آرایش، پاک کننده و تونر عمل می‌کند، نیاز به چندین محصول مراقبت از پوست دیگر را از بین می‌برد که می‌تواند فضا را آزاد کرده و درهم و برهمی را در کابینت شما کاهش دهد.
همچنین برای سفر عالی است و می‌تواند در شرایطی که ممکن است به آب جاری دسترسی نداشته باشید مفید باشد.
می‌توانید اندازه‌های با حجم کمتری را داشته باشید و یا در شیشه‌ای تمیز و کوچک همراه خود داشته باشید.

اگر هر گونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست دارید، بهتر است با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی قابل اعتماد مشورت کنید تا روتینی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست است که می‌تواند به پاکسازی و تقویت پوست کمک کند.
اگر می‌خواهید ببینید که آیا میسلار آب می‌تواند پوست شما را بهبود بخشد، آن را به صورت محلی یا آنلاین از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصفهان خریداری کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.