تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم

آرایشگران همانطور که کرم‌های BB را پیشنهاد می‌دهند در کنارش کرم‌های CC را هم پیشنهاد می‌دهند.
هنگامی که آرایش می‌کنید، پوست بی‌عیب و نقص همیشه هدف است، اما گاهی اوقات کرم‌های سنگین‌تر فاقد مواد اصلی هستند که می‌توانند برای پوست شما مضر باشند، آن وقت است که کرم‌های BB و CC به کار می‌آیند.
کرم‌های همه کاره از نظر آبرسانی عالی عمل می‌کنند و همچنین بافتی بسیار سبک دارند.
کرم‌های BB و CC مزیت بسیار عالی به نسبت کرم‌های معمولی دارند و باعث می‌شوند لکه‌های صورت شما را با رنگ پوستتان یکدست کنند و فواید دیگری هم داشته باشند، برای همین فروش بالایی در فروشگاه لوازم آرایشی در اصفهان دارند.

تفاوت بین کرم بی بی و کرم سی سی

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در شدت پوشش و بافت آن‌ها نهفته است. کرم‌های بی‌بی مومیایی کننده‌های زیبایی هستند که لک‌ها را اصلاح می‌کنند. کرم‌های سی‌سی اصلاح‌کننده‌های رنگ با پوشش روشن‌تر نسبت به قبلی هستند.
کرم بی‌بی آبرسانی بیشتری دارد و می‌تواند درخشندگی زیبایی به پوست بدهد، که برای انواع پوست‌های خشک ایده آل است. هنرمند آرایش مشهور Nydia Figueroa، که در Cedar Grove، نیوجرسی مستقر است، به اشتراک گذاشت.

تفاوت کرم‌های بی‌بی و سی سی با کرم پودرها در بافت و پوشش سبک‌تر آن‌ها است که شما تمامی این محصولات را می‌توانید درکنار هم برای زیباتر شدن خود استفاده کنید تا پوستی شفاف و صافی به شما بدهد.

به عنوان مثال، فیگوئروا پیشنهاد می‌کند: «کانسیلرها برای ست کردن با کرم BB یا کرم سی سی عالی هستند، زیرا می‌توانید مناطقی را روی صورت که نیاز به پوشش بیشتری دارند، هدف قرار دهید.
اگر از پاسخ به رایج‌ترین سوالات در مورد بی بی کرم و سی سی کرم اطلاع داشته باشید، بهتر می‌توانید تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را درک کنید.

مرطوب کننده رنگی چیست؟

بسیاری از مغازه دارها یا خرده فروشان از این اسم به جای کرم‌های بی‌بی و سی سی استفاده می‌کنند که ممکن است کمی گیج کننده باشد.
در حالی که مرطوب کننده‌ها از لحاظ آبرسانی و محافظت پوست در برابر خورشید ضعیف عمل می‌کنند.

رنگبندی بی بی کرم

فواید بی بی کرم

علاوه بر ارائه آبرسانی و درخشندگی بیشتر به پوست، کرم‌های BB به عنوان یک “محصول چند منظوره که به عنوان یک مرطوب کننده، پرایمر و زیرسازی کننده عمل می‌کند.
این یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند یک راه سریع و آسان برای یکدست کردن پوست خود با کمترین مقدار ممکن باشد.
علاوه بر خواص دوستدار پوست، بسیاری از کرم‌های BB حاوی آنتی اکسیدان هستند و سطحی از SPF را ارائه می‌دهند که از پوست شما در برابر نور خورشید و سایر عوامل استرس‌زای محیطی محافظت می‌کند.

(اسکینیمالیسم، ترکیبی از «پوست» و «مینیمالیسم»، به رویکردی کوچک‌تر برای مراقبت از پوست اشاره دارد که پینترست امسال آن را به عنوان یک روند اصلی زیبایی برجسته کرده است). فرمول‌ها معمولا حاوی مقادیر SPF کمتری هستند که از ۱۰ تا ۴۵ متغیر است.

فواید سی سی کرم

کرم‌های سی‌سی معمولاً برای ویژگی‌های تصحیح رنگ‌شان به‌ دلیل ته‌ رنگ‌هایشان استفاده می‌شوند که مخصوصاً اگر به‌دنبال مبارزه با هایپرپیگمانتاسیون و قرمزی هستید، عالی است.
علاوه بر خنثی کردن لکه‌ها و حلقه‌های زیر چشم، کرم‌های سی‌سی اغلب با مواد ضد پیری و سازگار با پوست ساخته می‌شوند که ظاهر لکه‌ها و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند.

آرایشگر مشهور لس آنجلسی می‌گوید کرم‌های سی سی برای کسانی که عاشق آرایش‌های مات و ساده هستند بسیار مناسب است و همچنین خاصیت درمانی برای پوست‌های چرب و جوش دار دارد.

او گفت: «من عاشق طبیعی بودن آن هستم و رنگ پوست شما را یکدست می‌کند، به علاوه یک کار چند کاره است.
کرم‌های سی‌سی رنگدانه‌های کمی بیشتر از BB دارند. همچنین رنگ پوست شما را اصلاح می‌کند.

نحوه استفاده از کرم BB و CC

مانند اکثر محصولات آرایشی، کرم‌های BB و CC را می‌توان با برس استفاده کرد.
با این حال، Robinette توصیه می‌کند که آن‌ها را با انگشتان خود اعمال کنید.
او گفت: «من ترجیح می‌دهم از انگشتانم استفاده کنم و کرم سی سی را قبل از استفاده از آن روی پوستم گرم کنم.» من با آن مانند یک ضد آفتاب رفتار می‌کنم و آن را روی تمام گردن، سینه و صورتم می‌گذارم.
Robinette توصیه می‌کند برای جلوگیری از جذب و هدر رفتن محصول از اسفنج زیبایی برای استفاده اجتناب کنید. برای آرایش روزانه، کرم‌های BB و CC بدون افزودن ماسک کامل روی صورت شما راه حلی هستند.
Robinette پیشنهاد می‌کند، همچنین باید مطمئن شوید که «از سایه روشن‌تر و تیره‌تر از آنچه عادت کرده‌اید استفاده کنید.»

با فرمول ضد پیری Neutrogena که ناامنی‌های پوست شما را اصلاح می‌کند، چهره درخشان و عالی را به ناخن بزنید. چیزی که آن را مورد علاقه خریداران قرار می‌دهد، افزودن رتینول و SPF ۲۰ برای پوششی محافظ و طبیعی است.
یکی از خریداران که به آن ۵ ستاره داده است، اضافه کرد: «این پوشش مناسب ظاهری سبک و طبیعی دارد، اما همه تغییر رنگ‌ها یکنواخت می‌شوند و چندین ساعت در رطوبت باقی می‌مانند.»

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.